• Welcome to Malta Fishing Forum.

Fish Finder??

Started by shanook, March 31, 2009, 19:07:26 CET

Previous topic - Next topic

Moonwalker

Furuno have some powerfull units for commercial fishermen with 2kW or 3kW transducers.
Petecraft 20 - twin Mariner 150HP EFI

qazqaz

#31
andi bzonn fishfinder eagle cuda242 ax dawk l aqwa pls kelmuni jekk tafu bxi wiehed al bejgh 10x

I need a fishfinder eagle cuda242 as they are the best please talk to me if you know of one for sale
JIEN NIEHU GOST IS SAJDA TA SICC
haqq insejt lispot light

ganni

@ qazqaz

pls stick to the language rule!!
and i dont think that eagle cuda 242 is the best fish finder on the market, as far as i know it is the lowest range of the eagle/lowrance fish finders  :-\

SHIMANO---Tomorrow's tackle today

Perla 165

hbieb... ha saqsikol xi haga lahwa.. andi koden ( min ta simon ) qijad ifanad 320 suppost.. izda xhin naqbes il 153 mtrs jaqta ma jibqax itini fond. listampa ok jibqa jaqra il qih.. klx lix ifem imma ax nahseb il qih lix fjn kont. xtahsbu hsara jew xi setting? qed ned lilkom ax forsi em xi setting.. qabel ma ninzel and lagent. 10q

translate
Perla 165 with Toyota 2.2 Litre = 70 bhp.

Frejgatina 13' with acme petrol/pitrolju 10hp.

Ghazel u Huw, Igdem u kuwl !!

bigboy

berrttttt :P issa gibu inwahluh u nisetjahhulek. dak il fishfinder andom xeba settings

domfalzon

Ghandi GPS Fishfinder Lowrance HDS-5 bi SD card chart Navionics Platinum 33p+ xtrajtu min l'America.Jista xi hadd jurini jew ifhemni kif inhaddmu?

Swordfish

Quote from: domfalzon on March 19, 2012, 21:52:20 CET
Ghandi GPS Fishfinder Lowrance HDS-5 bi SD card chart Navionics Platinum 33p+ xtrajtu min l'America.Jista xi hadd jurini jew ifhemni kif inhaddmu?

Prosit, sabieh u fish finder tajjeb u zgur li hadtu hafna irhas min li kieku xtrajtu min malta. Li jkollu differenti zgur temp, metric measures etc U.S standard pero tidrom.

Manual hemm suppost u mportanti li taqrah ax jekk le titlef hafna mil potenzjal tijaw...

http://www.lowrance.com/Downloads/Manuals/

www.lowrance.com/en/Products/Marine/HDS-High-Definition-System/HDS-5-FishfinderGPS-Chartplotter/Downloads/HDS-5-Operations-Guide---English/

www.lowrance.com/en/Products/Marine/HDS-High-Definition-System/HDS-7-FishfinderGPS-Chartplotter/Downloads/HDS-7-Quick-Start-Guide/

makku


Quote from: domfalzon on March 19, 2012, 21:52:20 CET
Ghandi GPS Fishfinder Lowrance HDS-5 bi SD card chart Navionics Platinum 33p+ xtrajtu min l'America.Jista xi hadd jurini jew ifhemni kif inhaddmu?

kemm gew jiswek ic charts 33p+ habib?

domfalzon

Thankyou ta dawk il links li baghtli u x'hin ikolli cans naghmel id download.Regward il prezz jien kont xtrajtom min ebay f'Awissu ta sena l'ohra is seller kien min Gersy (Isl of Man) The Bits Trading Group limited u il prezz b'kollox kien ta 335 Euros jien meta iccekajt ghaw Malta kienet 475Euros

Swordfish

Quote from: domfalzon on March 20, 2012, 23:18:21 CET
il prezz b'kollox kien ta 335 Euros jien meta iccekajt ghaw Malta kienet 475Euros


Ostra.. Jien rajthom 449 usd[338eurs] online igifieri min malta kwazi 150 eurs iktar gholja... 

Granitu

habib bilfors irhas ax isle of Man emm l option ta BVI companies.

Dawn ma jhallsux VAT u taxxa.

Allura:-

Mill prezz ta 475/118 * 100 = eur 405

Minn Eur 405, mill profitt, trid taqta 35% corporation tax.

emm qieghda d differenza, l-istat.

Isle of man dejjem irhas ha jkunu
Good season so far.....

domfalzon

Hawn habbib ma naf jekk hadtux il messag da id download Ok tal Lowrance HDS-5,Jekk trid niltaqghu ibaght email fuq l'email adress unispjegalek ahjar

kit029

awn xi hadd jaf bxi site tajba min fejn nista nixtri gps/fishfinder.10x

The_Gaffer

#43
Quote from: kit029 on March 31, 2012, 08:01:25 CET
awn xi hadd jaf bxi site tajba min fejn nista nixtri gps/fishfinder.10x

Minn barra: www.mesltd.co.uk

Minn Malta: Caruana marine centre - agent for Lowrance
Beneteau Antares 9.80 - Powered by twin Volvo Penta D4 225HP
     _\____
       /___ \
___ /_____\_______
|_______________/

malvizzu

Quote from: domfalzon on March 20, 2012, 23:18:21 CET
... il prezz b'kollox kien ta 335 Euros jien meta iccekajt ghaw Malta kienet 475Euros
Meta tghid il-prezz b'kollox x'jigifieri, ic-chart 33P+ bis-shipping jew ic-chart u l-Lowrance HDS-5 f'daqqa gewk 335 Euros????
Fastfisher 14 Open powered by Evinrude E-TEC 50HP & Johnson 8HP